10 November

Vilken fin väska du har!

Fick jag höra imorse. Då blir jag glad efter att ha cyklat 2 km i kylan :)

Jobbade som sagt och det gick väldigt bra!

När jag kom hem ville mamma ha massage. Det var inte bra att vi gick det där kursen Ronja :P Men men, mamma har så ont, tkr synd om henne <3

Johanna ville sedan ha hjälp med matten igen. Så jag har knappt kommit hem och tagit det lugnt än sen jag kom hem. Därför täntke jag blogga lite nu och ev. simsa lite om jag hinner innan Ugly Betty och Desperate Housewives börjar! Får inte missas!

Skulle egentligen haft en varit med Eric nu i eftermiddag/kväll, men han vill inte titta på de programen, är väl ingen killfavorit kanske :P



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0