1 Noveber

Herregud, det är redan november. Det är helt sjukt! Vad fort tiden har gått!

Vaknade upp hos Eric och kännde att jag blivit sjuk igen.. Halsen ömmar en massa och näsan rinner.

Nu sitter jag här ock bloggar av mig lite, täntke faktisk bara ta det lugnt och titta på Gossip Girl idag. Känner mig inge vidare. Vill inte vara sjuk igen. Men så är det. Får se om det går att jobba imorgon. Går inte om rösten är såhär. Vill knappt prata för att det gör så ont.. Jag som inte ska jobba så mkt den här veckan som kommer. Jag vill ju jobba det jag har fått. Men ska vila idag och se hur jag mår framåt kvällen.

Nu ska jag kurrera mig med en filt och GG.





Hoppas att ni mår bra!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0