9 maj

Hej hej.

Igår kväll somnade jag när jag tittade på Gossip Girl. hur kunde jag göra det? Trött antagligen. Aja.

Idag har jag städat hela mtt rum och gjort plsts i min bokhylla för nödvändigare saker an allt jag bara brukar slänga in där det får plats :)

Nu tänkte jag se klar de avsnittet jag somnade till och sen skriva religionen. Ska bli lite intressant faktiskt. Men det jobbigaste är att det inte finns den informationen jag vill ha någonstans! Ska leta massor idag hade jag tänkt.

Jag vill utoch gå idag, solen skiner och det är jättevackert med alla blommor som slagit ut på tomten. Men det blåser något otroligt så särskillt varmt är det inte får se vad det blir av det.

Just de ska kanske tvätta bort ansiktsmasken innan jag börjar med GG :P

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0