8 maj; Ont, men får väl skylla mig själv

Hållå, då var det fredag igen. Fasen vad veckorna går snabbt.
Psykologiredovisning på morgonen, gick bra. Speciellt vårt rollspel, haha. Det var vackert :p

Håltimma sedan, då det blev lite religion, sen fysiklabb, vi var superduktiga. Jag är nog ganska smart endå fast jag itne tror det själv iband. Annars är det bara att skylla på hårfärgen, hihihihi.

Håltimma igen.. Då blev det lite näringslära, inna det var dags att promenera till ljunkan för iv i samma ämne. Jag hade mina vrålsnygga svarta pumps idag, det var inte så smart för nu sitter jag här med skoskav på tårna. Hade som tur med mig gladisarna när jag skulle gå till ivt. Där gick han igenom vad vi ska ha på provet på måndag :O Stört att han kan göra så. Sen när han säger att vi ska ha ett grupparbete med en till inlämning tror jag att det är 1 april. Men så var det inte. Seriöst, hur kan man ha så mkt på en 50 poängskurs, dessutom när vi har en lektion kvar. Stört. Som tur var han jag o R klart med vår på lektionen.

Vi gick mot stan, eller jag lämnade henne på rese :) Eller inte lämnade men tog förväl, eller farväl och farväl vi sa hejdå och kramades.

Träffade syster i stan. Hon är numera BLOND!! Jag fick en chock!
- Nej, nu ser du ju ut som mig var min första kommentar.
- Men jag har mycket tjockare hår! svarade hon.

Vi pratade inte mer om det..
Vi gick till duka för att  hitta ngt till mamma, det stod mellan ett kakfat, en skål och desertskålar. Men det blev tillslut ursnygga desertskålar som har samma tema som några glas  vi har här hemma. Hoppas hon gillar dem bara :)

Sa hejdå till syster. Missade precis tio i tåget. Väntade på stationen i 19 min, men med min älskling i telefonen, gick tiden lite snabbare. Åkte och solade, han med. Han är fortfarende sjuk. Tänk er att träffa sin pojkvän utan att få en puss!! Det var jättejobbigt, jag tycker om pussar. Fick dock på pannan och kinden, men det är inte samma sak.. Bli frisk. NU! <3
Får kanske eventuellt en på söndag då det är balträning. Stört jobbigt är det nu iaf..

När jag kom hem var jag dyngsur, det har regnat som tusan är idag! Mamma och jag har haft en supermysig hemmakväll, ätigt mat och kollat på teve och pratat. Mysmys.


Nu ska jag se på Gossip Girl tänkte jag.

PUSS O GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0