7 maj; Dagen i sin helhet och planer inför helgen

Idag har varit en dag med irriterande egoistiska människor, men också en lättnad över att engelskauppsattsen är inlämnad och klar.

Har verkligen människor så svårt att se andra människors behov? Alla är egoistiska.
Eller inte alla, det finns faktiskt dem som inte är de. Dem ska man ta vara på.

Fick sluta tidigare idag från engelskan eftersom jag var klar med arbetet. Det regnade när jag kom ut från skolan. Inte smartaste valet att ta ballerinaskor idag kanske.. Träffade B på station = Sällskap hem och på ditvägen ochså för den delen :P Det var tänkt att jag skulle gått och solat och verkligen koppla av i all plugghysteri, men kännde mig inte så bra så hoppade av tåget hemma.

Väl hemma orkade jag inte så mycket. Var trött i hela kroppen. Det blev en hel del tittade på inspelade Lost-avsnitt. Mysmys.

Nu har jag skrivit klart det jag ska prata om imorgon med G på psykologin. Skönt när det är över så jag kan koncentrera mig på allt annat som måste göras.

Två håltimmar imorgon = intensivt pluggande.

Vill ut med tjejerna imorgon, a girls night out är aldrig fel,  men vid närmare eftertanke är inte det så smart med tanke på allt det som mäste bli klart i skolväg i helgen. Men det skulle var härligt och bara slappna av lite emellan allting, men se blir det inte.


NEJ

En mysig fredagkväll med pojkvännen istället? Nej, nu har han gått och blivit sjuk stackarn! Det är jobbigt. Krya på dig älskling! <3

 <3

Det blir en kväll tsm med böckerna! Yes! Min fredag är räddad! Nej inte riktigt så blir det väl. Jag och syster ska ner på stan efter skolan och titta och hitta present till mamma som fyller år på måndag. Vad köper man till sin mamma? Det är svårt faktiskt. Vill att det ska vara något som är köpt med eftertanke. Får se vad vi hittar på för något :)


Nu ska jag läsa igenom talet igen och sen ska jag se på Gossip Girl, är så glad att det kommit ut avsnitt som jag inte har sett än! :D



XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0