6 maj; Plugg, Balträning och plugg...

Hallå hallå.

En månad kvar till balen nu!!! :D:D

Igår satt jag som sagt med engelskan hela dagen. Det har blivit lite idag med, har gjort klart det och är så sjukt stolt över mig själv! Ska finslipa lite på lektionen imorgon, kanske får sluta tidigare om man är klar ;)

Skolan var slapp som vanligt på onsdagar. Religon, fick reda på att jag fick VG + på min inlämning som var högst VG på! Ahh, lättnad och glädje. Måste peppa inför nästa uppsats som ska vara klar på tisdag. Den för MVG, men det ska gå!

Det blir mkt pluggbloggande, men det är vad min vardag består av just nu som ni kanske märkt. Så är det att gå natur, inte roligt alla gånger.

Något som var kul idag var att vi hade möte med alla treor om studenten, studentflak och utspringstävlingen :) Längtar! Det ska bli så kul! Tävlingen äger rum på tisdag i nästa vecka :)

Schema för stackars mig:
Tors - Engelska inlämning
Fre - Psykologi inlämning + redovisning
Mån - Näringsläraprov, Samhällprov
Tis - Relogions inlämning
Tors - Engelska redovisning
Ons - KURSPROV I FYSIK B



Senare på dagen var det balträning. Det gick superbra för oss :)


Jag har precis duschat håret och suttit i fotbad och riktigt tagit hand om mig själv och kopplat av. Det behöver man efter intensivt läsande. Men det blev samhäll och näringslära läsande tsm med fotbadet :P
Älskar detta fotbad! Nu är fossingarna lena som bara den!


Nu ska ja gå o titta på teve en stund innan det är nattinatti.

PUSS O GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0