4-5 maj

Nu har jag suttigt o pluggat i fem och en halv timma.
Skönt med en ledig dag tänkte jag, men icke, här är det plugg för hela slanten..

Dagens shema:
Fysik
Engelska
Fysik
Engelska
Fysik
Engelska
Fysik
Engelska

Ja ni hajjar, jobbigt som fan. Ska nog få i mog något att äta typ nu. Blir hungrig av alla plugg.
Jag starade min dag med en springtur. Det var inte det smartaste draget av mig. Jag tänkte att eftersom det regnar ute har allt pollen åkt ner på marken, men icke ssa nicke. Jag kunde inte andas efter ett tag, men kämpade på ett tag till. tills det inte gick längre. När jag kom innanför dörren visste jag inte var jag skulle ta vägen. Jag frös och kunde inte andas.
Men nu är det bättre iaf.

Mat, sen vidare med plugget. Engelska projektet ska bli klart idag!!
Vill ju åka till Eric senare idag, men det får bli mycket senare, för plugget går före allt idag. AHH Fysik panik!! Nästa onsdag gäller det...
MEN innan det är det Engelskaprojektet, Psykologiinlämning+redovisning, Samhällprov och ev. Engelskaredovisning. Kul verkligen.. Jag orkar inte mer nu..



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0