30 april - 3 maj

Tänkte att jag skulle ha en liten blogg paus mitt i allt pluggande. Har nästan gjort klart näringsläran. Psykologin är helt klar. Har sstrykit under allt jag vill ha med i engelska arbetet ocg ska börja skriva lite på det idag. Vill plugga fysik 2-3 kapitel idag också. Jag kommer få vara uppe länge känner jag..

Hur som helst det har varit vaborg och nu e det majmånad :) Härligt!
Vaborgen började med en leverans :P Gick sedan med Ronja och Ullis för en chillkväll vid stångån. Det var hur mys som helst!

Kom och tänka på valborg i ettan. Och hur det var i jämförelse med iår. Nu känns valborg så överskattat, men då känndes det somm att det var en jättestor grej. Man blir äldre helt enkelt, vet inte vad det är. Kanske är det så eller så är det något annat som har hänt i min lilla hjärna.
Ser ni likheterna?
2007

2009


Här förändrats lite på 3 år endå :)

När vi hade sagt farväl till tjejorna åkte jag och älsklingen hem till den lilla kullen. Staden på M. Där blev det någon eftersfest med många okända människor för mig. Inte lika okända för Eric kanske :p Skulle tittat in hos två andra favorit tjejor, men de mådde inte så bra ;)




1 maj
Hela dagen spenderades i Mjälby. Vi tittade på film hela tagen och lagade mat. Vi  är riktigt duktiga på det.
Mys dag <3



2 maj
Jag och mamma åkta in till bröllopshuset för att hämta min klänning! Ahh, den är så sjukt vacker! Längtar tills jag får bära den! Hon drog iväg på spa sen, fuskisen och jag körde hemåt. Fast till E då :P Vi gick o solade och så pratade vi massor. Det var skönt.
När jag kom hem pluggade jag ett litet tag, sen tittade jag på film med mamma och pappa, det var mysigt. När vi sedan skulle se en andra film, slutade det som vanligt med att alla satt o sov framför teven. DAgs att gå o lägga sig med andra ord :p



3 maj
Idag var det balträning igen. Det gick väl helt okej idag tycker jag allt :) Träffade ett välbekant ansikte, som jag inte fick se i torsdags ;) Måste se till att ses oftare lilla vän, det tkr jag om <3
Sen jag har kommit hem har jag plugat som sagt och tänkte fortsätta med det nu. Duktig ska man vara när det är så lite tid kvar i skolan, men jag orkar inte. Fattart inte, skol och plugg motivationen är som bortblåst, hoppas det går över :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0