28 maj; Fika!

En lektion kl 1 idag också :) Skönt! Åkte och solade på morgonen, vilket ledde till att ja fick islands bidrag i ESC på hjärnan, men den är bra så det är helt ok.
Engelska var min enda lektion idag, trodde jag skulle få redovisa då, men icke. Det blir på måndag.

Efter skolan blev min efterlängtade fika med min blondin äntligen av! Vet inte när det var jag och ronja fikade sist, vill inte veta heller, det är skamligt länge sen. Det blev varmchoklad, men den var inte så god, sen var det ju vanlig mjölk i.. Smart josse smart..
Hur som helst var det supertrevligt att umgås med dig <3 Det är det alltid! Kommer alltid att vara.
Vem var det som fick chokladsås på sin ;)



Det var egentligen tänkt att jag skulle springa blodomloppet med mamma sen, men jag höll på att frysa ihjäl när jag o R gick till rese, för att inte tala om cykelvägen hem. Burr.. För regn och rusk. Träffade en till vän på tåget, som jag inte sett på ett tag :P

Eric kom hit en sväng senare. Det var mys <3

XoXo / Josefine



Everytime you have to go I die a little bit,
and it only grows back to life when I see you again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0