27 maj; Duktigt gjort josse

Ja det var det faktiskt! Jag vaknade innan klockan ringde. Gick upp, åt frukost. Åkte och tränade.
Det var inte igår man var på gymet, så det kändes i kroppen när man gav sig på springbandet. Men lyckades springa hela distansen jag satt ut till en början, duktigt!

Skolan började inte förens kl. 1, så jag begav mig däråt efter träningen. Hade ett prov i psykologin som gick jättebra! Väntade sedan på att bästisen skulle bli klar med sin lektion, sen var det dags för debatt i aulan. Det var parlamentsledarmöter från de flesta partier. Nu såhör när det är tid för val till Europaparlamentet ska vi ungdomar bli lite engagerade (stavning?) i politiken. Jag tyckte mest att de försökte prata ned varandra, så vet inte vad jagf ska rösta på.

Efter det var skoldagen slut och jag begav mig ner till stan för att hitta mina skor. Men de fanns inte... :( Då blev jag ledsen. Om de finns i norrköping ska de väl finnas här med?! Då blev josse sur.
Eric och jag begav oss efetr det att han lugnat ner mig efter skoinsidenten, till ljunkan. Det var dags för balträning. Det gick ganska bra idag. Snart är det dags! :)

När jag kom hem höll jag på att dö av hunger, hade inte ätit så mkt idag. Så det blev lite mat tsm med syrran. Länge sen vi satt och pratade, vi är aldrig hemma samtidigt nu för tiden.. Sorgligt det där, men idag var vi iaf det. Mys var det!

Nu ska ja väl titta lite på fotbollen, eller göra ngt annat kul.


Imorgon ska jag fika med Ronja <3 Det var hur länge sen som helst vi gjorde det! Det ska bli underbart att prata och skratta ihop med den människan. Nej, skolan räknas inte :)

Älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

PUSSSS!

2009-05-27 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0