26 maj

Hallå hallå.

Idag hade jag inga lektioner = ledigt. Skönt. Jag vaknade när min älskling skulle till jobbet, men somnade om i hans varma säng och sov till 11.30. Smög ut lite försiktigt, svårt att tacka nej när hans pappa tittar på mig med ledsna ögon när jag inte vill ha frukost. Var inte hungrig, sen känns det lite konstigt att bara äta med hans pappa.

Åkte tåget hem i hettan, höll på att svettas ihjäl! Trotts att jag hade shorts och en topp. Det var hur varmt som helst, sen väntade en 20 min promenad hem. Skönt endå, men varmt!

Idag har jag: Solat på altanen i en och en halv timme, somnade. Sen blev det moln och sedan började det regna. Har tittat på topmodel, det  är gammla avsnitt, men kommer aldrig ihåg vem som vinner :P Har bakat också, det var länge sen, men har blivit sämre på att baka kladdkaka, förut brukade de bli helt perfekta. Det är fel på ugnen säger vi :P

Det har blivit lite plugg idag också, nån timme sådära. Psykologi. Det är rätt lätt, men vill ha alla rätt, har kanske chans på ett MVG då vårt arbete gick så bra :) Så jag ska sattsa på högsta betyget på det här också. Borde övat på engelskatalet lite mer, vet aldrig när jag ska få göra det.. Inte så många dagar kvar nu...

Ronja bjöd in mig och Eric på middag eventuellt i helgen, ska bli jättemys! :D

När pappa kom hem blev jag glad. Mina rosa vinboxar till stundenten hade kommit! :D Så vackra de är! Hoppas på att vinet är gott nu också :)



Åt en god sallad idag! Jag är bäst på att göra sallad!


Nu ska ja packa träningsväskan, börjar inte förren ett imorgon så tänkte vara lite hurtig och ta en sväng på löpbandet innan skolan. Sen är det en lektion, med läxprov (psykologin) och nått prat i aulan. Sen kommer det vara lite tid tills balträningen ska börja, så jag tänkte gå ner på stan och köpa studentskorna jag hittade förra veckan, hoppas de finns kvar!

Ikväll ska jag bänka mig framför teven. Tisdagar är det ju båda Ugly Betty och Desperate Housewives! Det kan inte bli bättre ledig dag!

XoXo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rose vin lr? :)

2009-05-29 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0