21 maj; Underbar dag med min underbara pojkvän

21 maj

Vaknade upp med Eric vid min sida, det är så mys. Länge sen jag såg honom nu, när båda har varit sjuka på var sitt håll. När vi vaknade visste vi inte vad vi skulle hitta på, men vi kom fram till att vi först skulle åka och sola. Så det gjorde vi. Det var lite läskigt när de höll på att byta rör och sådär.. Kunde inte riktigt koppla av i mitt solarium.. Tänk om de måste stänga av strömmen i mitt solarie också. Eller tänk om de öppnar dörren när jag ligger där: Hehe, nu ska vi byta rör..

Många tankar far runt i huvudet under dessa 20 min.

Sedan åkte vi hem till Eric en sväng. Vi hade bestämt att vi skulle gå och se Änglar och Demoner senare på kvällen, så jag ville se Da Vinci koden för att friska upp minnet från den första filmen. Men tiden bara rann iväg så vi kollade på teve ist, tills det var dags att åka.

Filmen var läskig, men superbra! Mamma tyckte inte det  efter att hon och pappa hade sett den, men så är det nog med alla som har läst boken. Att böckerna är oftast bättre. Eller oftast, det är så. Men jag tyckte att den var jättespännade och läskig på sina ställen, men då är det bra att man har en pojkvän som man kan hålla i handen.
Visste ni att de har gjort om på kinabiografen? Inte all lika hög mysfaktor nu, det är mugghållare mellan vaje stol och längst upp där det brukar vara soffor finns fotöjer med stora bord imellan, väldigt mysigt. Not.

Hade tänkt att sova själv, eftersom vi skulle upp tidigt nästa morgon, men jag vågade inte det efter den filmen, så han stannade hos mig. Han är för underbar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0