19 maj

Skönt att det har blivit bättre med ryggen :) Kännde det när jag vaknade.
Inget fel på njurarna fick jag veta idag hur skolsyrran, vilken lättnad. Vet dock inte vad det var :S Kände när jag kom hem att jag fått ont i större delen av ryggen men inte det stället där jag hade ont till en början, det har försvunnit. VC ringde och sa till mig att äta tre ipren om dagen. Det är för mycket tkr jag.. Men ska väl göra som de säger. De vet väl bäst. De sa också att jag skulle ut och röra på mig för att få igång blodcirkulationen. Jo visst. Det gick ju jättebra. Tänkte att en promenad i det här fina vädret skulle vara läkande. Men icke. I början gick det ganska bra, ville försöka få bort min huvudvärk som vägrat försvinna under dagen. Sen efter några 100 meter fick jag jätteont i hela kroppen. Kroppen ville inte gå mer. Så det blev för mig att knalla hemmåt igen.

När jag kmr till skolan och har metntorstid som vanligt en 5, 7 min så säger åsa : De som vill får jobba hemma med fysiken.
Hade jag kommit till skolan för att endast ha mentorstid?! Nej, jag och Ronja stannade kvar och pluggade i bibblan och gick sedan till fysiklektionen. Fick hjälp med en dal så det var bra.

Nu har jag precis kommit in efter två timmars fysikrep. Skönt väder ute! Härligt! Blåste dock lite ibland, men det var bara att bita ihop.

Kände för att vara lite rosa idag :)


Fina panikplugg vädret



Fick en liten pluggkompis mitt i all fysikyra. Men han verkade mest glassa i solen där ha satt. Fubb. Ville med göra det, men ska hänga i det sista och jag SKA klara det här provet. Jag vet inte vad jag gör annars..


Nu ska jag kopla av ett tag innan jag ska repetera lite mer.

Hoppas ni har en trevligare dag än mig. Elelr föresten, vad kan vara bättre än en dag innan ett fyra timmars långt Fysik B- kursprov? Jag vet att ni är avundsjuka!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0