18 maj; Så önskar vi en trevlig fortsatt dag..

... Så önskar vi en fortsatt trevlig dag, heter det! Tågvärdar alltså, språket är bra? Ja :)

Idag var det prat om mitt tillstånd till höger och vänster. Klar jag kan komma till VC kl. 11 när jag är i skolan 10.40? Nope.. Så det blev inte så. De skulle ringa tillbaka, men de tyckte väl inte att det var så allvarligt. Vad vet jag. Ont gör det iaf fortfarande. Vet inte vad det är.. Snorig är jag fortfarande med. Så min engelskalärare förstod mig när jag sa att jag gärna inte höll mitt tal idag. Det går inte att andas! Tänkt er o prata i 13 min utan att andas! Nej, det går inte.

Saknat min ronja <3 Det behövdes träffa na idag.

Åkte iaf och sola när jag slutat för att värma upp mig. Har frusit hela dagen! Det började med ett kallt hus, vidare ut i spöregnet, blöt  och jäkligt, sen en kall skola utan element. Mysigt mysigt. Skönt var det att sola iaf :)

När jag kom hem har jag pluggat, elelr försökt plugga på fysiken. Gjort det GA provet iaf. Gick inte bra alls! Provet.. Panik..

Har också ringt och bokat in vilka veckor jag vill jobba i sommar! Glad :D Lite pengar blir det allt, eller för att vara mig en hel del faktiskt :)

Hemma är det Berzantröjan och mjukisar som gäller



Föresten, grattis på namnsdagen idag älskling <3

Nu ska jag hoppa in i duschen!

XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0