17 maj; HAN VANN!

Norge stod som segrare i ESC igårkväll, efter att ha fått poäng från samtliga länder var det klart! Helt otroligt. Första favoriten jag har som går o vinner, eller lordi oxå men iaf. Sjukt bra!
Norges nationaldag idag blir ett storfirande tror jag.




Idag ska jag plugga. Om bara näsan kan sluta vara så täpt. Sjukt jobbigt. Igår var det extremt! Det är jobbigt att koncentrera sig då. Men detta måste göras idag: Fysik repetera,repetera,repetera och engelska tal. Vill sitta ute värsta fina vädret, men tror dock att förskylningen blir värree då av allt pollen. Som ni ser blev det ingen balträning idag. Det går inte o dansa om jag inte kan andas ordentligt. Nope, så det blev sovmorgon, första söndagen på länge.

Tack för mig så länge,

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0