15 maj

Har precis skickat in religionen. Skönt att den är gjord. Bara lite kvar nu. Eller mkt om jag tänker efter. Repetition på en 150 poängs kurs i Fysik B. Låter lockade va? Ja vet, ni är så avundsjuka!

Som ni märker så är mitt humör lite bättre idag. Nös dock jag vet inte hur många gånger i morse när jag vaknade. Anyway, lite täpt i näsa fortfarande. Och har grymt ont i sidan och ryggen. Tror starkt att det är njurarna nu. Pratade med en sköterska idag som sa att jag skulle käka alvedon och dricka mycket vatten. Massor. Så har fått i mig tre flaskor idag. Det är mycket för någon som inte dricker ngt vatten alls om dagarna, typ :P

Ännu en byggjobbare här idag. Nej vänta det var två.
1:an -- Ska sätta dit listen i vadagsrummet
2:an (några timmar senare) -- Ska bara kolla om han killen innan satte dit listen rätt. "paus" Nej, den sitter fel, be din mamma att hon ringer oss.
Kompetenta byggare måste jag säga. Mycket duktiga. Hahahahaha.

Nu ska jag äta laktosfri-glass som mamma har köpt till mig och se på Heroes.
Hoppas ni mår bättre än mig.

Krya på mig.

XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0