13-14 maj; Sjukdagar

Ingen uppsatering igår pga sjukdom. Föskylning och feber. Mår dock lite bättre idag, så kunde skriva va mig lite. Igår hade det varit omöjligt så som jag nös. Hade inte sett vad jag hade skrivit på skärmen då. Eheww..

Har ont på fler ställen. Det gör ont att sitta, stå och ligga. Vet inte vad det är.. Mamma sa att  man kan få ont i njurarna när man är förkyld.. Läskigt tycker jag.. Men ont gör det som tusan! Vill bara ligga ner och gråta, så ont gör det.


Ska kurrera mig lite nu med film. Det går inte att plugga när man mår såhär..


Kommentarer
Postat av: ullis

flunsa :( så mådde jag när jag hade körtelfebersmardrömmen... puss

2009-05-15 @ 11:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0