12 maj; Hits for kids 2

Idag var det som sagt den omtalade utspringstävlingen. Kom dit skapligt, fick den långa listam med grejer som skulle hämtas. Det var allt från diskmaskiner till hästensängar. Jag, ronja o yas åkte hem till ronja för att hämta grejer. Y hämtade en bebis i barnvagn. Ja o R var i lambohov för att hämta en rullator. Och jag raggade upp en pensionär. Mycket poäng där :)

Men vi lyckades inte vinna endå. Vi kom trea, inte så pjåkigt de heller måste jag säga.

Mina brillor gick söndet idag, josse ledsen..

En av de saker som skulle fixas i "sak-letar-tävlingen" Den gick varm i stereon när man var liten kan jag lova, hahah.


När jag kom hem skulle jag plluggat tänkte jag, men somnade i soffan.. Sov i några timmar, vaknade vid fem. Började plugga lite, men föstår ingenting!! Det gick bra förra veckan, men idag, nope inte alls.

Nae, nu ska ja borsta tänderna.

Tror att jag börjar bli förskyld. Jag och min pojkvän har ju håll i från varandra ett tag, men blev smittad endå.. Det kan inte vara pollen, för pillren ska hjälpa och så här jobbigt med näsan brukar det inte vara... Usch.



XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0