11 maj ; Grattis mamma! :)

Hej hej!

Denna dag jag fasat för kom att gå ganska bra. Fick reda på att jag får MVG i näringsläran :D:D GLAD! Sam provet gick hyfsat och hade inte engredovisning så slutade kl 3. Fick gå tidigare från religionen så han med 14.50 hem.

Ronja o jag kolla campingar o jag har fått svar, berättar imogron :)

Åkte o solade med plutt <3 Han e söt.
Åkte hem hit för mammsen hade glömt sina nycklar, så kunde inte stanna i lilla mjölby, Mamma fyller år idag, så det blev kaffe (jag drack grönt te dock, mkt godare!), bullar och rulltårta! Trodde inte att det skulle bli något kvar eftersom mamma hade med sig till jobbet, men det fanns det. Hon blev jätteglad för desertskålarna vi köpt. Då blir man glad. Vet inte vad som är roligast, att ge eller att få?

Läste igenom några exempel i fysikboken, men fattar inget av det med centripetalkraft.
Mamma: Det heter centrifugalkraft
Jag: Nej det är i torktummlaren (tror jag) det heter centripetalkraft.
Hon blev fundersam, men beslöt sig för att inte fråga vidare om det :P


Så här såg jag ut idag.

Nu ska ja gå o sova tänkte jag, var bara tvungen att slänga in ett blogg inlägg om betyget! Ahh, är sjukt glad och lättad. Nu är det bara engelskan, religionen (ska få mvg i) och fysiken kvar. + en religiondisskussion och pluttiplutti läxförhör i psykologin. Sen är det slut. Kan nästan se slutet.

Imorgon är det en liten sovmorgon som gäller, ska ha utspringstävling hela dagen. Varje klass får en lista med saker som är värda olika poäng. Den klass som får flest poäng får välja vilken plats de vill springa ut på den 12 juni! Vi ska vinna detta!

Godnatt!
XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0