10 maj; Vadå disk-trasa?!

Hej hej!

Gårkvällen var riktigt mysig :)
Vi tjejer lagade mat och såg på fucking åmål, vi kunde nästan alla repliker. Vi har sätt den för mkt. Men den e sjukt bra. Det blev en kväll utan alkohol, ja det kan bli trevligt endå :P Blev lite nostalgiska när vi sjöng till gamla absolut music skivor. Underbart!
Tack för kvällen med er <3




Idag var det balträning igen. Jag fick köra idag. Trött när jag vaknade av att mobilen ringde på mig att jag skulle gå upp.. Åt frukost i mmin ensamhet, medan mamma o pappa lungt sussade vidare.. Fubb..

Hämta Eric på stationen och vi var på väg till täningen som började 9..
Det gick faktiskt bra idag :)
Nu vet han färgen. Förvånad?

Dock från förra veckan :P


Tänkte att jag skulle ta en annan väg hem från stan som jag trodde skulle gå snabbare. vet faktiskt inte om den gjorde det om jag ska vara ärligt, men det var roligt att åka en annan väg än den gamla vanliga :)

Näringslära och samhäll har det blivit, tsm med mammas nybakta bullar. Mumma!

Nae nu ska jag gå o sova. Stor dag imorgon med två prov och allt. Måste ha min skönhetssömn!

XoXo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 14:13:51
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0