9 mars; PA-PANIK!

Då vare måndag igen o iv, det var slappt. Fick reda på vad som ska komma på provet han gick o kopiera lite, sen fick vi sluta. Då passade R o jag på att öva inför redovisnigen imorgon. Det kommer gå kalas :)
Sen var det samhäll o syo-prat. Håltimma, då gick R o jag ner på stan för att hitta en parfymflaska till PA:t, sista minuten? Nej, inte ett dugg ;P Men vi hittade en jättefin! Det fanns på ett ställe i hela stan, resten var av plast.. Usch.
Sen bar det iväg till Skägget och lyssna på Gud har 99 namn på religionen. Det var lite kul o kolla på alla religiösa föremål, religon är kul tkr jag, iaf intressant.

Efter det var det dags att åka tillbaka till skolan för att ha engelska. Jobbigt. Ja o Y skulle haft tal om tidsresor, men vi han inte med de, tråkigt eftersom jag hade förberett mig på det.. Men vi tar det nästa vecka ist :)

Nu när jag kom hem har det varit PA som gällt för min del. Ska öva några gånger till, sen kommer det nog att sitta som ett smäck!

Stackars min pojkvän. När han och hans kompis hade kommit upp till globen igår, köat i två timmar för att sen få veta att konserten är inställd.. Jag tycker synd om honom. Skulle åkt dit efter skolan om jag inte haft Pa, o tröstat pojken, men så blev det inte.. Han överlever nog :P

Nu ska jag tillbaka till PA:t, vill bara att det ska vara över så man kan koncentrera sig på viktigare saker som Universitet och alla val som ska göras, vad vill jag göra efter gymnasiet?


Dagens klädval:


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0