5-8 Mars Tor,Fre,Lör,Sön

Hallå. Har inte varit duktig på att uppdatera de senaste dagarna.. Nu gör jag det iaf.

Torsdagen:
Jättelustig dag. När jag hade slutat Engelskan kände jag att -Vad skönt det ska bli att komma hem och sätta sig ned o plugga. Har aldrig haft den känslan förut. Men det var skönt endå att få gjort en del saker. När jag kom hem gjorde jag Engtalet och skrev satanismen, blev inte klar dock men det var skönt att få det lite ur världen.


Fredagen:
På psykologin var det i princip 6-7 personer från vår klass. Tvåorna hade prov. Den kursen består bara av tvåor tkr jag. Ja ja det var kul iaf. Vi pratade om vad som är kvinligt och manligt. Vi kom fram till att det var manligt att äta kött och kvinligt att äta sallad. Titta på mig o E. Vi kom också fram till att det är mer manligt att dricka öl och mer kvninnligt att dricka cider, men att kvinnor ibland dricker öl. Titta på mig o E.
På fysiklabben lät det som att det var 100 kyklingar som pep, vi mätte pluser från radioaktiva ämnen. Jag hörde inget annat i huvudet än det där kykling pipen. Sen 5 min innan vi slutar säger nån: Ohh, om man trycker här låter inte apparaten. Så började min huvudvärk på fredagen.
Åkte o tränade sen på hålet innan ivt.
Var själv ivt, inte så kul. Saknade dig min bondie. Jobbigt med två timmar teori om mat o hälsa i sträck utan en liten blondin brevid sig. Fick reda på att vi ska ha prov nu på fredag. Men att han säger vad som ska komma på provet på måndag. Varför inte sagt det tidigare undrar jag? Man vill ju ha mer tid på sig.
När skolan slutade tänkte jag att jag hinner med bussen. Bussen var sen, vilket gjorde att jag precis missade tåget och därmed missade bussen hem. Josse irriterad. Kvällen spenderades med pappa, vi var ensama hemma. Vi gjorde tacos o skulle kolla på 24 filmen, men vi somnade som vanligt i soffan. Fin pappa dotterdag :P

Tidigare på kvällen hade jag skjutsat mamma till malmslätt.

När jag hade somnat i soffan får jag sms av C som vill att jag ska med o festa. Det var 20 min innan tåget skulle gå, men fixade till mig lite o fick skjuts ner av pappsen. Men när jag kommer ner står det ett tåg inne på perongen. Utan lokförade och passagerare. Träffar en jättegammal klasskompis som knapps kände igen mig. Vi fattade inget. Det stod att buss skulle ersätta tåget men det kom ingen buss. Jag vill inte vänta till halv 12 med att komma till stan så det var bara att åka hem igen. Josse MER irriterad.
Fredagens känsla irriterad.


Lördagen:
Skulle blivit utgång då istället med båda mina planer gick i kras. Det blev en hemmakväll med pojkvännen och melodifestivaen, vilket inte är helt fel de heller :) Det var mys. Gillar Sarah Dawn Finers låt, fin fin. Men inget slår EMD! :D


Söndagen:
Balträning kl 9-11. När vi kommer in i stan är det omöjligt att hitta parkering. Den jag skulle ha var för träng den andra snodde någon, då var det bara att åke runt i vasastan för att hitta någon, men icke. Vi var endå tidiga men kom inte in i hallen förns 9.10. Jag hittade tillslut en plats på stora vägen. Det var omöjligt att komm in i rutan jag skrek o hade mig och var inte glad.. Men balträningen gick kalas! Tre snurr höger, en fram, tre snurr vänster. Vi var duktiga! Efter täningen väntade vi på E's kompis, de skulle åka upp till Sthlm pojkarna o se metallica. Jag åkte upp till gymet för att träna, när jag kmr fram är det inte en bil på parkeringen och det visar sig att det öppnar 3.. JOBBIGT! då var det bara att åka hem igen.

Sen jag kom hem har jag suttit med pa:t mkt o säga. Kmr ta typ 20 min. Jobbigt att lära sig det.. Parfymflaske panik.. Det går ju inte att öppna dem som man köper....

Jaja, nu ska ja flytta mig härifrån börjar få ont i nacken igen.. Knölarna ska inte vara där varesig skolsyrran o läkare säger så gör de ont och det är ngt fel på dem!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0