30 mars

Helloo

Måndag igen, jäklar vad helgen gick snabbt. Strul med tåget i morse. De åkte 4 minuter innan :S Tåget innan vad sent, sen kom det ett till tåg 4 minuter efter mitt. Weird.. Aja

Hade redovisning på religionen, det gick väl bra :) Sen vänta ja o Y på att vi skulle ha Eng i 40 minuter. Får veta att det inte blir ngt.. Vi drar oss ut och skilljs åt. Får ett samtal av M som säger att vi ska ta närvaron, ja springer tillbaka. Upp ända upp i H-huset. Ingen lärare där inte! Irriterande.
Han iaf med de tåg jag ville, träffade min älskling och vi hade sällskap på tåget hem. Jag åkte med till tågets slutstation ;) Stannade där ett litet tag, fick prova hans urväxta skidkläder. De sätt som ett smäck på mig, snygga var de också! :D Nice!

Hoppas bara att armontet går över. Känns lite bättre nu, men är livrädd för att sova på den. Tror att det är därför jag har ont i nacken när jag vaknar för att jag bara har sovit på en sida... Det knäcker till i armen så fort jag gör något, det bådar inte gott kan ja medge.

Nu ska ja borsta och gå o sova.
Får jobba på ons o tors, så det blir plugg imorgon och innan jag ska jobba båda dagarna, då borde jag hinna bli klar med allt som ska göras. Gjorde klart Religionen nu, har två små uppgifter kvar på den, sen är det psykologin, har inte börjat än och det är en stor uppgift! Men det gäller bara tt planera så klarar man det mesta. Jag är superbra på att planera, det gäller bara att föjla det också. Men det ska gå!
Ska ta med mig datorn dessa dagar så inget händer! Är forfarande irriterad för det med näringsläran, men blev klar i tid endå.

På onsdag öppnar Bosses!! Då ja och min kära blondin dit! Ska bli mys!

Sova var det.

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0