27 mars; 1 år <3

Ett år har jag varit tillsammans med min pojkvän. Han är helt underbar!
Jag förstår inte hur tiden kan ha gått så snabbt, men det är väl för att allt har varit så bra och för att jag är så lycklig med honom.

Älskar dig Eric <3




Efter skolan kom han förbi och lämnade en stor bukett rosor! Det var så fina. Jag blev rörd till tårar av kortet: Till min älskade en ros för varje underbar månad med dig <3





För att fira lite åkte vi och spelade bowling i stan. Det var mysigt. Vi fick ingen bana direkt utan vi fick vänta ett tag, men det var mysigt att bara sitta o prata. Jag gjorde mest strikes och enlig mig vann jag. När jag slog min sista så gick tiden ut precis och den blev inte med räknad.. Lite surt, men jag var glad endå.

Supermysig dag älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0