25-26 mars

Helloo.

Ett bra tag sen uppdatering. Men så blir det när man har mkt o göra :)

På onsdagen kom studetnmössorna!! Så fina de var! Då blev jag pepp på att ta studenten, för första gången. Innan har det kännts som om man kommer lämna alla och man inte kommer ha någon kontakt alls med någon. Men så kommer det inte bli om man inte vill att det ska hända. Jag o R har stoora planer inför avslutningen i kyrkan, haha. Nae inte stora men det kommer att bli roligt.

Efter skolan var det balträning, både jag och Eric blev snurriga eftersom vi inte mådde så bra någon utav oss. Men smart som jag e åkte vi hem till honom sen. Inte bra om ja e sjuker, men kännde mig bra efter ett tag.. Skulle inte stanna där så länge men det blev en stund. Sen var det dags för mig att åka hem, hade cykeln på stationen hemma. E erbjöd sig att cykla o jag skulle ta bilen, men ja tkte att det var mitt ansvar att ta cykeln. Är han inte söt som åker sakta med bilen efter och brevid mig hela vägen hem? För att se så jag kommer hem ordentligt. Så gulligt ! <3

På torsdagen skulle det bli första gånge på mitt nya jobb. Jag var glad, men samtigit nervös. Hade nån timme från det att jag sluta till att jag skulle jobba, gjorde näringsläran i skolbibblan. När jag har skrivit i säkert 40 minuter, försvinner allt. Det var en gubbe som hade dragit ut fel sladd. Jag blev så otrloligt förbannad! Där var allt de förjäves..
Fick träffa E en stund inna jag skulle jobba sen, det var behövligt :)
Det gick ganska bra för att vara första gången på jobbet endå.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0