24 Mars; Prov, halsont & deverse annat ont

Hallelåja!

Det måste var något fel på mig. Seriös. Tyckte att jag kunde det mesta i fysiken, känndes bra i morse o allt. Men när det kom till provet var det stop. Så svårt! Fattar inte varför kan de inte göra lite lättare prov så det är begripligt, för de flesta uppgifterna förstod jag inte hur man skulle göra.
Eller så är det bara jag som tyckcte det var svårt. Har hur lätt som helst för att plugga hemma, skriva uppsattser osv. Men när det kommer till fysikprov är jag körd.
Inte nog med att provet låg på bänken framför mina förvirrade ögon, snorade jag som jag vet inte vad. Min näsa vägrade sluta rinna.. Halsen är fortfarande som en elefanthals (tjockleken) och min mage gör ont..

Åkte inte till pappa sen. Vi kom bestämde att det var bäst så. Skulle varit mysig att sitta o äta lunch med honom nu. Men inte när jag mår såhär som jag gör nu.. Det får bli snart :)


Nu ska ja titta på Heroes.
Gör nog lite näringslära och psykologi sen, om jag orkar. Jag är helt orkeslös så det är inte klokt.



Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du måste vara frisk, min lilla blonda vän <3

2009-03-24 @ 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0