20-23 mars; Allt som hänt

Hallå!

Internet har inte fungerat här hemma så har blivit lite dåligt med uppdateringar.

Fredagen blev inte riktigt som planerad, hade planerat att göra för mkt helt enkelt :p På kvällen blev det iaf Domkyrkan. Lite anorlunda att spendera tid där en fradagkväll. Intressant vare.
Efter det blev det utgång med Ronja & Vickan. Blev 55:an och lite senare på kvällen, Platens. Kvällen bestod av massor prat o skratt. Det var behövligt. Så otroligt behövligt, bara koppla bort tankarna på att man kanske kommer att lämna alla efter studenten, eller att de lämnar en kvar..
Aja,
Tack för kvällen tjejer! :D

Promenaden ner till rese med min blondin <3 Vi förstår varandra ända in i själen. Älskar den människan så mycket att det inte går att beskriva med ord! 


<3




På lördagsmorgonen vaknade jag upp i min älskade mjölbybos armar. Och sedan åkte jag iväg hemåt med tåget.

 
Min plutt o jag <3

Då var det en liten tjej som pratade med mig om att hon hade klämt sig i fingret med sina nya rosa solglasögon. Stackars liten :)
Väl hemma åkte mamma o jag till stan, det blev en mor och dotter dag. Vi handlade skor ;) Hittade till Balen/Studenten vilket var en stooor lättnad. Vi åkte också och fixade min balkänning. Så otroligt fin den är!
Kvällen blev lungn med filmtittande med mamma o pappa. Tittade på två läskiga filmer, så kunde inte sova sen.. Lite jobbigt. Borde lärt mig vid det här laget att jag inte kan se läskiga filmer, men men :p




Söndagen var det tänkt att jag skulle plugga. Lite plugg blev det, men eftersom pappa fyllde var vi tvugna att gratta honom lite med :) Hans kompis kom o överaskade honom, de hade med sig sin vovve, så gullig hon var :) Jag skulle åka o hämta johanna o andreas senare på dagen, Ta min bil, säger pappas kompis. Jaha.. Men det gick bra.


Idag på morgonen vaknade jag av att jag kännde mig som en elefant. Eller iaf min hals kändes som det.. Men pallrade mig iväg till skolan. Hade fått MVG på näringslära provet! Josse glad :D
Samhäll om nazism, intressant. Håltimma med fysikplugg. Religion i slutet av dagen.
Sedan när jag klev av tåget hemma kännde jag att min hals inte mådde bra.. När jag kom hem kollade jag i halsen och det äckliga var tillbaka som jag hade för några veckor sedan bara.. Usch, vill inte bli sjuk igen. Är ju redan det ioför sig, men vill inte bli så sjuk som jag var när min hals började se ut såhär som den gör nu..

Men tog mig i kragen o pluggade det sista inför fysikprovet imorgon. För att hålla mig vaken och allert gjorde jag en kladdkaka, den blev suoergod! Tror det var fler i familjen som tyckte det för den är slut nu ;)

Nu tänkte jag titta på heroes för att koppla av denna stressade vardag jag befinner mig i.

PUSS o GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0