2-3 mars

Hellooo.

Blev chockad på min resa hemåt igår. När jag slutat skolan började det att regna, tur att jag hade paraply med mig. Min ulljacka luktar inte så gott om den blir blöt. Jag satt och väntade på rese att mitt tåg skulle komma. Träffade Eric, det började snöa lite lätt. Ju längre vi åkte med tåget snöade det mer och mer. Väl hemma snöade det så mycket att jag knappt såg framåt.
Jag fick sällskap med grannen hem från stationen. När jag väl var hemma vid dörren såg jag ut som en snögubbe. Fullt med snö i hela håret och min jacka var vit istället för grå.


Gårdagens klädsel utan snö

Sedan idag har nästan all snö försvunnit på grund av renget som kom på natten. Idag skulle vår PA-rapport vara inlämnad. Den är jättefin och rosa :P Det var det första gorla sa, "Fin, parfym ja.. rosa"
Efter en onödig skoldag med syomöte och vikarie med sex och samlevnadsenkät slutade vi. Då åkte jag och tränade. Första gången på länge. Har inte kunnat det på grund av knölarna.. Kändes lite bättre idag, men fortfarande setlt i nacken. Jag gillar verkligen inte vårdcentralen. De ger inga direkta svar. Min blondie håller med mig.

Just nu är det paus i Desperate Housewives. Det började idag. Lycka! Nu är reklamen slut hörrni! Ska titta vidare.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0