19 mars; Namnsdag :)

Hallelåja.

19 mars idag = namnsdag. Ingen som gratta mig i skolan här inte :P

Nae det var jobbigt att vara i skolan idag. Kände fortfarande halsont, magont och huvudvärk när jag vaknade, men var tvungen att gå idag. Gå på fysiken o ta hem alla böcker till det. Orkade dock inte hela dagen.
Åkte till E för att bara slappa o prata. En sväng i lilla mjölby blev det med ;) Det var gulligt gubben!
Kände inte alls av halsontet efter ett tag. Men när han skjutsade ner min till stationen och jag var tvungen att gå ur bilen, kände jag att halsen började svullna igen..

När jag kom hem möttes jag av en rosbukett av syrran. Hon är för söt ibland. Den var superfin :) Tack! <3





Som man kan se på bilden var det sedan dags för fysik plugg. När älsklingen skulle hjälpa mig gick det inte så bra. Vi fattade inget! Allt blir 1 eller så blir det fel! Men när jag körde på lite mer på nästa kapitel gick det galant. Iaf efter ett tag.


Morgondagen består av skola, plugg och jobb.
Sen ska jag lägga upp min klänning och fixa med den.
Hitta skor till balen. 
Kanske hittar en klänning till studenten med, vem vet? Tror dock inte att det är särskillt troligt men iaf. :)
Senare på kvällen ska vi till domkyrkan med Religionen.
Efter det blir det utgång med tjejerna :D Längtar!

Mycket ska hinnas med, men det fixar sig tror jag :)

Nu ska ja gå o ta ur linser o gå o lägga mig. Ser ingenting på ena ögat.

PUSS O GODNATT!


Du ska veta att jag kommer alltid att älska dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0