13-15 mars; Fest o födelsedag

Hallå:)
Fredagskvällen var riktig trevlig. Sen krogen i mjölby.. Nae det går inte att jämföra med lkpg måste jag säga, men det har väl sin charm den med :P Hemmafesten är alltid bäst, så är det.
Sov hos Eric på kvällen, satt uppe o pratade hur länge som helst, det var supermysigt:)


Ja o Carro älsklingen <3
(Hanna vägrar ju att va med på kort:)

På lördagen vaknade jag av en E som slänger sig ur sängen i princip o vill lämna in sin dator på momangen. Så det var bara för mig att klä på mig o sätta mig i hans bil med en dator i knät. "Håll i den som en bebis, vakta den med ditt liv" Jaja.. Killar och datorer. Det är en relation vi tjejer aldrig kommer förstå oss på :) Men det är nog tur det.
Det var tydligen fel på skärmen eller nått sånt. Han inte med i datorsnacket måste jag säga.

Sen åkte jag hem för att käka en sen frukost, duscha o göra mig i ordning. Det var farmors födelsedagsmiddag på Charlies som väntade.
När vi kom dit var det hur mysigt som helst. Farmor var så glad där med nästan hela släkten samlad. Kusiner hit o mostrar dit, men också syskon o deras respektive med barn. Ja mycket människor var det allt. E var lite rädd där men han skötte sig bra ;) Haha.
Farmor blev rörd till tårar när hon fick fotot på oss barnbarn, det var så fint.
Det blev mat, servitrisen var gullig som anpassade min mat, vegetariskt och mjölkfritt. Gulligt tycker jag :)

Vi åkte där ifrån på väg hem. Då hörde vi melodifestivalen på radion. Jag satt o höll tummarna på EMD, men va lite röster de fick från jurygrupperna! Usch...
När vi kom hem var vi lagom till tittarrösterna.
Varför fick Sarah, Måns, EMD och Heat de minsta poängen? Och varför vinner en opera? Nae, jag blev chockad där.. Men så kan det vara. Får se hur det går för henne i Moskva i maj :)

Idag, söndag, var det balträning som gällde. Jag som hade tänkt att vara duktig att plugga innan vi skulle åka in.. Nej det blev inte så.  Jag o E sov hur länge som helsy. Men det var skönt.
Balträningen gick jättebra! Det var kul idag!

När jag kom hem lagade jag o pappa mat, pastasallad med fetaost och oliver! Det är så underbart gott! Skulle pluggat också men det har inte hunnits med.. Får bli imorgon ist.. När ja kmr hem sådär vid halv 6. Fasen jag gillar verkligen inte måndagar.. Men vem gör det?

PUSS OCH GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0