10-12 mars; Pat är över!

Hallå hallå!

Nu är äntligen Pat över! Ja o Ronja hade vår redovisning i tisdags, det gick bra, trots att vi hade en publik på bara 6 st tvåor (killar) en kille från vår klass och tre lärare. Trodde inte killar var intresserade hur man tillverkar en parfym, men jag hade fel :p Skönt att ha det ur världen!

Vår parfym!


På eftermiddagen/kvällen kom älsklingen hit, det var mys :)

Tisdagens outfit:


Igår sa ja hejdå tll plutten tio i åtta. Ja ringde till Ronja kvart över åtta  o frågade om vi skulle till LiU, på deras öppethus. Japp, och då var det bara att snabba sig o klä på sig o sminka sig för att hinna med halv 9 tåget. Men jag hann! Träffade Jessica på bussen. Ska kanske ses i helgen får ser hur det blir :)
Det var väl helt okej på LiU, men besöket gjorde att jag fick ännu mer beslutsångest. För någon vecka sen kändes allt jättebra, nu är jag tillbaka där jag startade.

Efter det åkte Ronja o jag till en mack, tvättade hennes framruta på bilen o köpte spolarvätska. Snacka om glada vi blev när vi hade gissat vilken bunke man skulle hälla det i. Vi är ju värsta bilmekanikerna, det ska vi sattsa på i framtiden!
Sen åkte vi o tränade på var sitt håll, möttes upp efter träningen och jag han precis med tåget. Var tvungen o springa, trots att mina ben var möra efter en omgång på löpbandet lyckades jag ;)
När jag kom hem käkade jag och skulle plugga sen var det tänkt, men jag somnade. Vaknade efter ett tag och läste lite mer.
Ronja kom hit sen. Det var dags för filmkväll! Det var supermys. Vi åt glass o fruitcocktail, mumma! Vi tittade på twilight, jättebra film! Och för eer som har sett den, går det inte att undgå att bli kär i huvudpersonen, eller hur? ;) Det blev vi iaf!
Mysig dag spenderad med min bästis <3 Tack för dagen Ronja!


(Bild från ettan, men älskar den här bilden!)


Idag är vi med lediga, jätteskönt! Har inte gjort så mkt idag, tänkte sätta mig o plugga snart. O sen sätta mig i fotbad! Guu så härligt! Ska försöka hinna med en promenad också innan Eric kommer hit :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0