1 mars; Gårdagen och Dagen

Hellooo.

Bio igår som sagt. Vi tittade på Män som hatar kvinnor. Den var jättebra, men samtidigt läsklig och helt störd! Men bra som sagt :) Se den med någon du tycker om för det garanteras att man hoppar i knät av rädsla ett par ¨ånger under filmen på den som sitter bredvid.
Bion slutade 23.40 så vi hade 50 minuter att döda innan tåget skulle gå. Nykter på ågatan då det är lönehelg var inte det roligaste. Vi gick nedåt mot rese. Var där runt hel. Hoppade på en buss gick av på klostergatan och gick nedåt igen. Lite underligt kanske, men det var kul :p
När vi hade satt oss på tåget satt två par gamlingar där. De är så gulliga när de ska diskutera att tåget har blivit så dyrt och att på deras tid att det inte fanns några tåg :p

Idag var det balträning kl.13. Sovmorgon denna söndag iaf. Skönt. Vänstervals, lite knepigare än högra men det funkade rätt bra för oss :)

Efter balträningen var det Pa, hemma hos ronja. Det var kul, alla dessa bilder vi tagit, det var roligt :D Vi gjorde världens godaste sallad, med fetaost, oliver, soltorkade tomater, sallad, paprika med olja o vinäger, det var mumma!
Trevlig eftermiddag/kväll Ronja<3

Senare skulle jag åka o hämta johanna på rese innan vi begav oss hemåt.
Nu sitter jag här o har hittat roligaste bloggen ;) O pratar med älskligen<3

Sen blir det av med linser o smink innan jag ska titta på Lipstick Jungle om jag orkar, tidig dag imorgon. 8.10. Usch..
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0