9-10 juni

Hellåå

Igår var det måla lakan till flaket som stod på schemat, men först var jag på stan och letade smycken till studenten. Fasen de fanns ju inga halsband i guld ngnstans! Eller jo, men de var inge fina, kräsen ska man vara ;) Hittade tillslut ett efter en timmes letande. Sen målade klassen, ja eller en liten del av klassen lakan. Det blev ssuperfint! Mitt och Ronjas namn är finast!



 
FINT! Eller hur?
:P

Sen på kvällen åkte jag till min älskling. Han var söt när han sa att han kunde titta på Ugly Betty och Desperate housewives med mig. Han brukar inte gilla de. Sicken kille jag har va?

Idag har jag solat, åkt bussen hem, släppt in markis-killar som skulle sätta upp markis på vår altan, se har jag letat kläder att ha på mig i hundra år känns det som. För ikväll är det mösspåtagningsmiddag! :D:D:D:D
Vet dock inte vad som händer på kvällen sen.

Snart ska ja åka iväg och hämta ett kort, sen är de full fart mot stan!
Kvällens outfit:


Nu ska ja stänga av här! Tjollahopp! Snart tar jag studenten!!! :D:D:D På fredag gäller det! Nervös!!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0