29 maj-5 juni

Jag har inte skrivit på nästan en och en halv vecka, men det har hänt ltie grejer och sådär, men nu är jag på blogg humör igen.
fredagen var jag hos hanna, vi tittade  på film, eller det blev mest pratande. Det brukar bli så när det är film på g.
Trevligt som vanligt.

lördagen var det dags för mig att titta på johannas bal! Gud vad vackert det var! Började gråta lite när jag såg min syster där nere på isen. Hon var så vacker!


Johanna och hennes pojkvän Andreas. Söta!

Lördagens outfit:


På kvällen åkte jag till mjölby för att träffa min pojkvän och se hur det var med hans stukade fot. Lille plutten.

söndagen var det superfint väger och jag låg ute och solade länge! Skönt!

Måndagen var det bara engelskatal i skolan. Sen skulle jag gå o jobba :)
Tisdagen var det en lektion med genomgång av matte e provet, jag som inte ensa läst matte e fick sitta där och lyssna. Det var givande måste jag säga. Not! Sen fick vi reda på fysikB betygen. Klarat! Var lite nervöser för Eric skulle gå o klippa sig och det brukar inte bli fint när killar klipper sig, men det blev jättebra! På kvällen var det balrepetition. Jag hade gjort sallad som vi hade med oss. Gott! Men Eric dansade inte då. Han kunde inte det stackarn som gick på kryckor. Jag hade en stand in. Det var Andreas. Jätttegulligt att du ställde upp!
onsdagen var det ingen skola. Jag skjutsade hem Eric, hawn kan inte köra med sin fot. Jag åkte sedan bussen hem från mjölby med små dagisbarn. Det var gulligt! Jag åkte in lite tidigare till stan för att leta present till min syster som fyller år 3 juni. Jättesmidigt att gå o titta sista dagen(eller samma dag som hon fyller), men jag visste vad ja skulle ha :) Sen var det jobb som gällde.
torsdagen åkte ja in till ikano för att leta efter skor till studenten. Hittade ett par underbaringar så det fick bli dem. Skulle sedan hitta smycken också till studenten, men det var inte de lättaste. Kunde inte bestämma mig, så det blev inget. Får bli nästa vecka iatället. Mötte upp Ronja, för att hon skulle köpa biljetter till oss på Sliver till den 12:e!! Ska bli grymt kul! Sen var det jobb som gällde igen :)

Fredagen var det återigen dags för ett genrep. Då kunde min älskling vara med och dansa så vi körde så gott det gick. Men vi dansade inte hela repet.

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0