27 juni ; Ett år och tre månader <3

Hallå hallå!

Igår skulle det bli en tjejkväll, men C missade tåget så det blev bara jag och hanna. Vi tittade på Taken, superbra film, tur att ja har sett den innan, annars hade jag blivit jätterädd. Hemskt att de åker iväg och sen blir kidnappade. Jag och Ronja ska ju åka till Kreta själva.. Men då händer inget sådant..

Trevlig kväll Hanna! <3

Idag har ja sovit, känt mig bakis hela dagen trotts atta ja bara drack ett glas vin hos Hanna. Lättpåverkad eller vad? ;)
Sen har jag solat några timmar också och nu sitter ja hos pojkvännen, vi ska snart iväg på 20-års fest, ska bli kul.

Nu kommer det några fler.

XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0