27-29 juni

I Lördags var det 20års fest, men mat, cider och luftgivär. Jag lyckades pricka en liten ring långt borta, det  var kul :) Sen blev det lite brännboll, men var tvugna att lägga av efter ett tag, man såg inte bollen för det var så mörkt. Nått frisbee oseriöst senare på kvällen, ja fatta inget.

Trevlig kväll!


Igår, söndag var ja och Eric o badade i Varamon. Lyckades få upp pojken tidigt så vi kunde komma iväg. Sömntutan! Varmt som tusan uppe. Men det var inge vidare i vattnet. Man gick i, kännde hur fötterna sakta domnade bort, gick en bit till upp tills dess att vattnet nådde låren, gick in igen och kännde hur varmt det var :) Det som hade varit svinit kallt innan, sen sprang vi ut i vattnet och doppade oss. Japp och sådär höll de på. Men de var faktiskt varmt efter det att man hade doppat sig.
Kvällen blev det grillning och film, men jag somnade som vanligt. Sen när ja skulle gå upp o sova i min säng var det så varmt!! Mamma o jag fixade en säng i allrummet där uppe där takfönstren var öppna. Kunde inte somna där heller för det var så varmt, gick väl nån timme innan ja somnade. Varför kunde ja inte fått ligga kvar mot Erics axel och sova i soffan på nedrevåningen?


Idag har ja varit och tränat, sen solat och nu ska ja iväg och jobba. Vill inte det i denna värme, vill bara sola och bada! Men det är pengar få tänka så. Smsat med kusin idag, ska hjälpa dem o flytta i början av augusti och ska eventuellt få lite flytta-hemifrån-saker, ska bli kul!

Nu ska ja fixa mig och cykla iväg till stationen.

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0