25-26 juni

Hej hej!

Igår var ja med pojkvännen hela dagen, solade och jobbade tsm, gulligt :)

Idag gick jag upp tidigt och åkte o tränade, kom hem runt 12 och sen dess har ja legat ute på altanen o solat. Underbart! Har inte solat så mkt sen ja var i Berg med Ronja, brände mig då.. Men nu idag gick det hur bra som helt att sola! Har lyssnat på Radion när ja låg ute. Där de spelade Michael Jackson låtar.


Melon, jordgubbar och vattenflaska plus sol, kan inte bli bättre! Underbart!


Jag fick en chock när jag läste nyheterna strax efter halv 1 inatt att han hade fått hjärtstillestånd och att de inte lyckades att återuppliva honom.. Sorgligt att en så stor stjärna har gått ur tiden.. Tycker synd om Becca, han var hennes största idol och hon skulle till London och sett honom, men nu blir det inte så. Michael har gjort så sjukt mycket bra låtar, så de tänkte ja lyssna lite på nu, har dock hört en del på radion, men det finns så mycket mer.



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0