23-24 juni; Badande och solande med blondin i Berg

Igår var jag med Ronja. Eftersom jag inte skulle jobba bestämde vi oss för att åka till Berg och bada. Det var supermys! Vattnet var väl varmt egentligen men det var skönare uppe i solen. Vi pratade och skrattade mycket som vanligt. Vet inte vad jag skulle göra utan dessa skratt :)

Vi var där från 11-16 sen var det dags att skilljas åt.

Mys dag!


Snyggingar!



Idag cyklade jag i värmen till Expert och skulle säga att sims inte funkar som det ska i min dator. CD:n bara snurrar och snurrar utan att de händer ngt. Men där i affären funkade det som vanligt. Så det blev för mig att åka hem igen, så nu tänkte jag prova om det funkar igen.

Skulle träffat hanna idag och badat eller ngt, men så blev det inte när jag fick besked om att ja ska jobba idag. Tråkigt att jag inte får träffa henne. Men det är ju pengar och det behövs till Kreta-resan! Längtar så sjukt mkt!!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0