19-22 juni Midsommar!

Hallå hallå!

I Fredags var det midsommarafton. Istället för att festa åkte jag och Eric med min familj till min moster och morbrors sommarstuga. Det var mys som vanligt. Det var ett par år sen jag var där nu, men minns det som de var igår. Jättevackert är det där ute!

Eric provade sill för första gången. "Det smakar som ngn frukt" Det var kul! Men han gjorde ingen konstig min och spottade ut iaf, som jag gjorde första gången jag provade. Men nu har jag börjat gilla de. Då var tanken på att det var rå fisk som inte känndes så lockande..

Eftermiddagen och kvällen bjöd på fikande vid en sommarstuga i området som hade gjort sin lada till en sk. Bar, men det var bara det att inte baren var klar :P Men det var en 5-kamps tävling som vi var med i så lite folk var det där endå.

Fika

Lättare att pricka på det här sättet. Måste tillägga att jag var den ända som träffade!!

Skobyte

Det blev kubbspelande på kvällen som vanligt.

Min snygging

Du träffade inte!

Snygg bild, pinnen :P

Vi vann inte, men vi var glada ändå!

Galningar som skulle ut o paddla sen. Men är det tradition så är det! Tur att ja inte var med, jag har en tendens till att välta den.. Eller var säger du syrran? ;)

Fint!

<3

Lyckades fånga lilla pluttan på bild, de var inte det lättaste :P


Fick en hjärt-jordgubbe!

Denna läckra bild får avsluta en underbar midsommar!

Dagen efter var det dags att bege sig hemmåt. Då stannade vi i varamon och skulle känna på vattnet. Mina fötter typ dog, jädrar vad det var kallt! Sån det blev bra att doppa fötterna.

På söndagen tänkte ja, syrran o mamma skjutsat ner pappa till ACDC konserten i GBG, men han fick skjuts ner med Eric och hans kompisar, så istället för en shoppingdag i GBG skulle vi åka o täna tänkte vi. Vi kom fram till friskis och skulle precis gå in då det står att det är stängt. Så det var bara att bege sig till rese igen och åka hem. Jobbigt. Tågen går ju bara en gång i timman, så det blev o vänta ett bra tag. Men men så kan det va.

Måndagen sedan, var det superfint väder, så låg ute och solade till ja skulle åka o jobba. På tåget hem träffade ja Sandra, det var inte igår jag träffade henne. Det var trevlans. Och nu funkar det! Jag är så glad! Hahaha.

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0