16-18 juni

Blir dåliga uppdateringar känner jag. Men men, så är det när det är sommar :P

Tisdag 16 juni
I Tisdags gick jag upp tidigt och gick ut o sprang, asskönt!  Har inte gjort det på år och dar känns det som. Känner att jag börjar bli sjuk igen. Jag och Ronja hade ett trevligt telefonsamtal :D:D:D Efter att konstant har pratat i telefon i fem timmar på jobbet i måndags var min röst lite mör. Men det var dags att jobba igen på kvällen.





Efter jobbet åkte jag till min älskling<3


Onsdag 17 juni
Vaknade upp och kunde knappt prata så det var inget babblande för mig inna klockan blev halv fyra då det var dags för jobb igen. Var ute i nån timme och solade på altanen. Guu va gött de var! Satt ute och åt mat oxå, ville inte åka o jobba. Nepp inte när det är fint väder, då vill man vara hemma och sola. Men det går ju inte ;)


Torsdag 18 juni
JAG FICK SOMMARJOBB PÅ SAAB! Jag är så glad! Det var 50 % chans att det skulle bli jag och det blev det! Men är samtidigt ledsen över att jag inte får någon semester med min familj. De åker till gotland de veckorna jag jobbar.. Det är lite tråkigt. Men det är pengar. Man får tänka så. Gotland finns kvar. Men ville ju verligen dit! Älskar de stället! Men jag har tänkt att ringa till farmor idag och fråga om det kan bli en resa till öland iår. Hoppas på det, annars bryter jag en 18 snart 19 årig sommartradition...
I eftermiddag är det jobb igen som gäller.

Nu ska jag städa mitt rum, sen spela sims 3.

Puss på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0