13-15 juni

Igår var jag på ikano och letade efter the sims 3 :P Hittade det, efter att ha letat överallt. Det är ju slut överallt. Men men. Sen kom Ronja och hämtade mig så åkte vi hem till henne. Vi satt ute och pratade och åt mat, det var mysmys.

Jag vill verkligen åka iväg! Vi måste det!! :D

Supermysig dag med min blondin <3
På kvällen kom Eric hit, men jag var helt vigd åt sims. Förlåt. Men inte hela tiden.

Nu ska jag snart till tandläkaren. Usch.. De ska säkert ta bort tandsten oxå. Hål brukar jag inte ha. Men det gör så ont..
Sen ska jag jobba hela veckan ut! Ska bli skönt med pengar!!
Får kanske jobb i slutet av sommaren också, men då följer jag inte med min familj till Gotland och det vill jag.. Inte ha någon semester med dem, då blir jag ledsen, men vill ju jobba med.. Ska bestämma mig ikväll.

Nu ska jag gå!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0