11 juni

Ahhh!! Jag är så pepp och nervös så jag inte vet var jag ska ta vägen!!! :D:D:D:D:D:D Måste gå o lägga mig snart om jag ska gå upp halv 5 imorgon..

Då gäller det!
Imorgon tar jag studenten!!!

Igår var det mösspåtagning. Det var hur kul som helst. Först var det middag på konsert och kongress. alla fick läsk? VAd var det om liksom? Aja sen fick vi ta på oss mössorna o sjunga studentsången. Måste kanske lära mig den nu.. Ska plugga in den har jag tänkt :P Sen var det krogen som gällde.

Supermysig kväll! <3

Ska prova att locka håret med plattången nu, för plattere hår än jag redan har går inte att få mina vänner. Det är omöjligt. Sen fixa naglarna, sen sängen.





XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0