Sitter just nu på jobbet..

.. och har inget att göra så tänkte slänga in ett blogginlägg. Ska göra det när ja kmr hem, för har inte kamera/mobil-kabeln med mig till jobet, så det kmr upp lite bilder ; )

Inte så mkt att göra här idag heller. Gjort lite mer än igår, men det är segt.. Håller förövrigt på att frysa ihjälhär på kontoret! Ändå är det 24 grader.. Vet inte om det är solfrossa från igår, eller om jag börjar bli sjuk, men feber och sådär.. Hoppas att det bara är solfrossa. Var ju ute en del igår. Då var det varmt och skönt!

Idag ska jag träffa min pojkvän. Det var ett tag sen nu. Inte vanlit att de är så ångt imellan. Jag saknar honom. Skickade sms och frågade om han skulle kunna tänka sig att åka o shoppa idag, men eftersom han inte har svarat på det, tar jag det som ett nej : P

Aja, mer uppdatering blir det när ja kmr hem som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0