6 juli ; Måndagsklubben!

Carro kom till mig runt kvart över 6, vi fixade hår o smink. Sen gick vi loss på dooleysen (stavas det så?) Aja, gott var det! Vi fick skjuts av mamma in till Vadstena, men vi var där lite tidigt, men förstår mamma som skulle upp o jobba dagen efter.. Det var lite folk till en början men sen kom det lite flera, men det blev aldrig så många som ja trodde att det skulle vara. Men roligt var det :) Jag och min pojkvänn är ju värsta machmakers! Gick ju bra det där ;)




Kvällen var riktigt kul, träffade ga..klasskompisar. Sandra var en. - Det är ju värsta vifolka återföreningen! Tyckte jag var kul :P
Kvällen gick och det blev dags för hemgång. Hamnade på en efterfes i lilla mjölby och traskade hemåt runt 05.00.

Då är man såhär pigg!



Tack för en asrolig kväll älskling! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0