9 juli - 10 juli

Jobbet igår var så jävla roligt. Vi garvade typ hela tiden. Kunde inte konc. mig på ett samtal, blev flumm alltihop, men men så är det. Nu är det inget mer jobb där i sommar. Det är SAAB som gäller sen :P

Ser inte Jenny på ett bra tag, så vi har bestämt att ta en fika ngn gång snart.

Åkte med Sandra hem idag igen :P Alltid trevligt. Träffade Kusin på tåget med. Vi sitter och pratar så ser ja ett huvus sticka upp från säter bakom, då är det han som sitter där, haha det var kul. Han var precis hemkommen från Gotland och på väg hem till  lilla mantorp.
När jag och S skulle cykla hem sen är det ngn jävel som har tagit bort ventilen på cykeln igen!! Denna gång hela.. Så jävla omoget! Man gör inte så. Har mantorpsborna så lite o göra? Svinförbannad! Var två tjejer där, (som konstigt nog var där förra gången min cykel vandaliserades oxå, misstänksamt eller vad?) Vi frågade dem och de sa att de hade varit ngra tonårskillar där tidigare. Men ja vet inte om ja tror på ett ord av vad de sa, ärligt talat.

Så det blev att gå hem med cykeln idag igen. Ja lovar, ska fa få tag på er som gjorde det!!



Eric kom hit sen, vi kollade på antagningen till universiteten vi sökt..




Idag har ja och Eric varit på Expert och berättat om mitt spel som vägrar funka, och efter mkt om och men fram och tillbaka i olika affären nu här i två-tre veckor så fick jag byta. "Men det är inte fel på spelet, det är din dator" "Den är skitig" Osv osv, bullshit! Nu funkar den nya skivan som smort! FEL PÅ SKIVAN var problemet!

Nu har jag precis ätit mat, jävlar va god mat ja lagar. Wokade aborgin, succini, quorn, purjolök och svarta bönor! Och körde ner lite cream fresh. Så himla underbart!

Nu tänkte ja ut och springa, sen blir det filmkväll hos Sandra, med lite fler tjejor!

Puss och kram!
XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0