8 juli ; Dator och jobb

Åkte in rätt skapligt för att få ordning på min dator och sims 3 som inte är kompisar. Åkte denna gång ut till tornby. Där funkade inte spelet heller. Vi provade o installera om men datorn läste inte. Han som hjälpte mig gjorde rent skivan med en microfiberduk och då funkade den som vanligt. Man va fan, skivan kan ju inte varit smutsig fösta gången jag tar ur den ur fodralet! Men iaffären sen funkade det hur bra som helst.

Mötte syrran en sväng på rese inna hon skulle hem och jag skulle iväg och jobba. Gick väldigt snabbt att jobba, det var skönt! Men det är nog så när man har ngn att prata med. Jenny, du förgyller dagarna på jobbet! Haha.

På hemvägen åkte ja med Sandra och vi tog en promenix hemåt, trevlans!

När ja kom hem ville ja ju såklart prova spelet om det funkade. Vad tror ni händer?! Det bara snurrar och låter som aldrig förr! Så jävla irriterande! Kan ja inte bar få en ny skivjävel, har ju öppet köp 30 dagar. E ska hjälpa mig att försöka få en ny på fredag. Vill ju att de ska funka. Man måste väl få byta även om det funkar i andra datorer! För det är inte ngt fel på min läsare i datorn! Den läser andra cd/filmer/spel hur bra som helst! Förbannad är ja!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0