4-5 juli ; Städning och jobb

Vaknade igår upp brevid min älskling, men han skulle iväg tidigt. Resten av lördagen bestod av grundlig städnig av mitt rum, kunde inte vara där inne knappt, för det var så mkt grejer över allt. Har inte heller kunnat städa de senaste veckorna på grund att att det har varit så varmt inne i rummet, men igår var det lite (observera lite, svalare ) Började med att ta bort alla kläder och väskor och annat som låg sridda över golvet. Sen var det dags för garderoben..

Fan va skit ja har där inne, men nu är det finfint! Tre timmar tog det stt städa. Det kommer väl hålla i nån vecka eller så.. Kanske kortare..




Man blir så glad när det är fint. Dagen annars var typ första dagens sen studenten jag verkligen tog det lugnt och inte gjorde något. Det var jätteskönt!

Kollade på sista V - The final battle avsnittet på kvällen, fasen va bra det var! Bra serie för att vara gjord på 80-talet ;)

Idag har jag ätit en lååång frukost ute i solen/molnen med mamma och pappa. Nu sitter jag här och pratar i telefon med Eric och ska snart hoppa in i duschen, för ikväll vankas det jobb!

Puss o Kram!
XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0