31 juli ; Jobb och utgång :)

Har jobbat idag med, men det har jag ju redan skrivit. Blir fan förvirrad själv efter ett tag. Men det blir så, har inget att göra på jobbet och då sätter man sig och bloggar och läser afonbladet, typ :p Skulle haft med mig en bok eller ngt, men idag skulle jag inte hunnit läsa ngt för det var full rulle idag. Eller typ iaf ;)


Fick bli en liten gullig outfit idag :)


På lunchen åke jag och chefen och två andra av mammas jobbarkompisar och åt på en Thai-restaurang! Gud så god mat det var. Det var buffé, så jag åt såklart mer än vad jag klarar av, men det blir så när det är så gott :)

När jag skulle gå från jobbet och ta den stora dörren ut, så såg jag att det var en fågel som hade kommit in där. Vet inte när och hur han hade flugit in där, men han ville inte flyga ut när jag öppnade utan försökte förjäves att flyga ut genom fönstret som var stängt. Stackars liten, så rädd var han. Jag lämnade öppet, så för hoppningsvis är han ute nu och flyger.

Busshelvetet var sen idag igen! 10 minuter! Sa till chauffören att ja hade ett tåg att passa, och has sa att han skulle hinna. Jag var fan osäker på det. Kom iaf fram kl. var 27, tåget går 30. Så jag han ju. Busschaufören släppte av mig så nära som möjligt, värsta gulligt tyckte jag. De brukar inte vara så snälla.

Skönt att mamma och pappa o syrran kmr hem sent imorgonkväll, slipper städa idag, för jag orkar inte det :P

Nu ska ja duscha och fixa mig, för ikväll blir det utgång med Louise. Det ska bli kul :) M,åste kolla vad ja ska ha på mig också. Har ett litet hum om vad ja skulle kunna tänka mig, får se om det blir så.

Ha det så bra!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0