30 juni - 1 juli; Livet är så underbart just nu!

Hallå hallå!

Blir lite uppdateringar sådär varanann dag, men ja orkar inte sitta vid datorn när det är varmt ute, då vill ja ligga ute och sola!

Igår var jag ledig, så pallrade mig upp tidigt ur sängen och åkte och tränade. Hur skönt som helst, lite varmt dock, men men man ska inte klaga. Tränade stenhårt, blev helt slut i hela kroppen, men det är bara härligt. Efter gymmet åkte jag till min älskling. Vi hade bestämt att åka och bada. När jag kom dit hade han precis vaknat och var inte så pepp på att åka o bada just då. Men det gjorde vi efter ett tag iaf ;) Vi åkte till Nässja. Oxå vättern. Det brukar vara varmare i vattnet där sägs det, men så mkt varmare vet ja inte om det var.. Det verkade varmare när man gick i vattnet precis men när man kom ut en bit blev det kallt! 

 De fanns en termometer där som visade 17 grader och det var varmare än det var i varamon. Fast endå kallare.. :S Jag  var helt slut efter att ha tränat på morgonen att ja somnade på handuken när vi badat klart. Det var skönt. Men redan efter två timmar började det komma en massor moln som vägrade att blåsa bort och det blev kallt. Så vi bestämde oss för att åka hem.



Jag älskar dig

Eric skulle repa sedan så jag åkte hem. Kollade på V- the final battle. Det är så bra, fast äckligt. Rätt bra gjort för att vara gjort för så långe sedan. Sen såg syrran och jag att Morden i Midsummer hade börjat så det blev att vi satt o glodde på det med. Men det är en såndär typisk sommar serie som vi jämt kollar på varje år. Var tänkt att ja skulle städa mitt rum, men det ser ut som ett bombnedslag och det är så varmrt på övervåningen när man kommer hem för att solen har legat på. Så det blev inget städande..



Typ 2 år sen. Jag och syrran <3 Söta vi var ;)



Idag skulle jag åkt och badat med Ronja, men det blev lite tajt, när hon skulle jobba på förmiddagen och jag på eftermiddagen. Så vi ska ta det imorgon men henne och Vickan istället. Och planera vår "minisemester" i varamon i helgen. Det ska bli mys!

Nu ska ja lägga mig ute på altanen igen, men det är så svettigt varmt! Men vill man bli brun så är det bara att ligga i!

XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0