30 juli ; Jobb, illamående, regn och pizza

Torsdagens outfit :



Sen efter lunchen kände jag mig inge vidare, så fick åka hem tidigare. Lånade en cykel och cyklade till vikingstad. Väl hemma han jag inte många sidor förns jag somnade. Sen kom Eric och väckte mig. Han hade med sig godis. Då blev jag glad : ) Han var hungrig lite senare och ville ha pizza, okej det gick väl bra. Jag kände mig lite bättre och illamåendet hade försvunnit.




Men när vi skulle gå ut i bilen ville den inte starta.. Peter (grannen) kom och försökte hjälpa oss, men det gick inte bättre för det. Och det  blev ju inte bättre när det började spöregna! Det vräkte verkligen ner! Vi tror att det kan ha kommit in fukt i bilen som gör att den inte startar och så regnar det så blir det ju väldigt mkt bättre..



Det regnade lite ;)

Sen fick vi iaf våra pizzor, hans föräldrar skjutsade oss. Det var gott med pizza. Sen tittade vi på bond-film. Tomorrow nerer dies. Har sett den några gånger så jag somnade som vanligt :P

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0